miercuri, 11 februarie 2009

LABYRINTH - KEEPER OF VISIONS





Enya - paint the sky with stars
Asculta mai multe audio Muzica »



Si pentru ca pasiunea cu care scriu aceasta poveste ma sufoca pur si simplu, am decis sa scriu azi doua parti...ma voi simti eliberata... si e un bonus pentru cititorii fideli. Ingria si Hermes, doi oameni care nu s-au vazut niciodata, dar pe care ii uneste ceva. In timp ce ei isi citesc scrisorile, venite nu se stie de unde, un vis nebun chinuieste somnul unei tinere dintr-o alta parte a lumii...
"Isis Furtuna!"..."Da, doamna, aici sunt"..."Da ce draga, parintii tai sunt egipteni? Ce nume e asta...". Profesoara chicoti malefic, uitandu-se chioras la studenta din fata ei. "Nu puteau fi egipteni, doar ma cheama Furtuna...de fapt..tata era pasionat de mitologie si i s-a parut interesant acest nume". "Da, ma rog, ciudat nume ti-au gasit...Spune-mi, de ce ai ales aceasta facultate?"..."Pai, inca de cand eram mica mi-au placut filmele. Iar a regiza un film mi se pare absolut fantastic. Sper sa ajung sa lucrez cu actorii si scenaristii pe care ii stimez."..."Eu zic sa nu mai visezi atat...nu esti buna la meseria asta...hai, pleaca, oricum stai degeaba la cursul meu...ai picat deja!!!"
"Nuuuu, nu e corect..."...Strigatele disperate ale lui Isis ii atrasera atentia mamei. "Isis, trezeste-te! Ai visat, e totul bine...ce naiba s-a intamplat?"..."Of, mama, era asa real..profesoara Stanciu ma daduse afara..picasem..si ii auzeam rasul de vrajitoare...radea de mine.."..."Draga mea, asta e o mare prostie. Totul e bine, nu esti la cursuri, n-ai picat. Nu stiu ce tot ai cu profesoara Stanciu, dar sigur nu e aici". Mama zambi, cum facea de fiecare data cand Isis avea un cosmar. Fata ei senina, ochii ei ca doua castane coapte o linistira pe Isis. "Ma duc sa-ti fac un ceai de tei, sa te calmezi. Aaa, era sa uit. Ai primit asta...". Ii intinse un plic. Antic si ingalbenit." Multumesc, mama!Ce m-as face eu fara tine? Pacat ca nu e si tata aici, sa stam toti ca pe vremuri.."
Tatal lui Isis disparuse in urma cu un an. Plecase la mare, sa filmeze un documentar. Era unul dintre cei mai buni cameramani din Romania. Cumva, nimeni nu stia cum, cazuse in apa. Nu stia sa inoate. De atunci nu se mai stia nimic despre el. Isis si mama ei incercasera tot...dar sperantele de a-l gasi in viata erau infime. Isis isi indrepta privirea spre sertarul din mijloc al dulapiorului ei. Acolo era mica ei comoara de la tata: un mic medalion de aur alb, infatisand un peste pe ai carui solzi era desenat un ochi. Ciudat!Nu stia ce semnifica... I-l daruise cu o luna inainte de disparitie. "Pastreaza-l mereu, te va apara." De ce sa o apere?..doar nu avea dusmani.
Ochii ii inotau in lacrimi, gandindu-se ca tatal ei nu o putea vedea: la facultatea de Regie - avea aceleasi pasiuni ca si el, la aniversare. Implinea 20 de ani intr-o saptamana, pe 24 februarie. Isi sterse roua din ochi cu dosul palmei si deschise plicul pe care i-l adusese mama. "Cine imi putea trimite mie o scrisoare?..sa fie oare de la Jimmy...dar nu mi-a mai scris de mult". Jimmy fusese colegul ei de liceu. Plecase in Canada cu parintii de indata ce luase bacalaureatul."...Sigur nu e Jimmy...el nu scrie ravase cu sigiliu...nici nu stiam ca mai exista sigilii...poate am primit vreo mostenire, vreun artefact de la tanti Sabina..".Sora tatalui ei. Era arheolog si explora acum un sit din America Centrala..."Ia sa vedem! Va anuntam...ca sunteti invitata...la bal...pe 24 februarie...TINUTA OBLIGATORIE: ROCHIE ROSIE...". Se stramba, mototoli hartia si o arunca pe birou. "Cineva isi bate clar joc de mine...auzi la ei, rochie...eu care mai bine mor decat sa port rochie"...
Se uita pe geam. Era o zi tare frumoasa, insorita si vesela. Din Cismigiu se auzeau rasetele copiilor iesiti la joaca. "Tinuta obligatorie..Pfff!" Isis isi aminti de cosmarul de mai devreme si simti cum sangele ii fierbe in vene...

Inca un pic si veti cunoaste toate personajele si legatura misterioasa dintre ele..iar actiunea abia asteapta sa iasa la suprafata...promit!

2 comentarii:

  1. asa..avand in vedere ca acum scriu din perspectiva noului meu statut, avem urmatoarele observatii: apare un nou personaj interesant, cu o trecut mai rar intalnit si exista asemanari cu celelalte personaje...cu alte cuvinte e fff captivant si n-ai facut nmik altceva dect sa ma faci s mai curioasa:))ast urmarea...pe mai tarziu:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. mai,nene,mai...esti ca un trandafir.cine ar fi crezut ca ascunzi talentul asta!bravo!imi place!

    RăspundețiȘtergere