joi, 5 februarie 2009

YOUR SCENT, MY DRUG






Blue Foundation - End Of The Day (Silence)
Asculta mai multe audio Muzica »


Capitolul doi!Un vis cu gust de caramel si ciocolata. Chinuitor de dulce...Eu, el si un bulevard pustiu. Ploua tandru cu stropi marunti, iar ceata ne invaluise pe amandoi. Nu-l vedeam, dar il stiam acolo. Ii simteam aroma unica, ispititoare...Tutun si parfum proaspat! Miros de idila tomnatica, pe pat de fum de tigara.
L-am atins accidental, cu cotul. S-a intors usor..din ochi ii scaparau vapai albastre. Si-a scuturat parul blond, ud si dezordonat si a zambit. Eram doar noi doi si ploaia rece. Niciun zgomot...doar parfumul lui de rebel fara cauza. O imbratisare eterna si un sarut de abis...iar stropi rascolitori, pe fata, pe brate, pe gat...
Ne-am regasit sub perdeaua de ceata..el, gol de ura...eu, plina de iubire. Isi fuma ultima tigara, satul de frig. M-a ametit cu aroma lui...un drog atat de dulce....o mangaiere delicata mi-a umplut inima. Obrajii imi luasera foc sub atingerea lui.
Pasi lenti ne-au purtat spre "acasa"...unde inimile noastre dormeau deja impreuna. Lenjeria cea rosie, cafeaua proaspat macinata si mirosul lui de adolescent nebun...sfarsit de zi, inceput de viata...vis implinit!


Promit un alt vis in curand...pana la capitolul trei, ma tratez de dependenta..sunt intoxicata de mirosul lui.

2 comentarii:

  1. hai ca-mi place....din ce in ce mai interesant...lenjerie rosie, hmm? "bloody" dreams:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubita....mai sunt si persoane cu hormoni agitati rau,trebuie sa pui un semn ca acest text nu le este adresat lor....ca daca apuca sa citeasca, vai de ei saracii....li se urca hormonii pana la o cota in care incep sa zbiere! :))

    RăspundețiȘtergere