duminică, 15 martie 2009

LABYRINTH - ISIS CHANGES






kylie minogue-red blooded woman
Asculta mai multe audio Diverse »


Se stie ca viata iti ofera multiple ocazii sa zambesti..mie mi-a oferit atat de multe incat nu as putea sa le enumar intr-o saptamana...o imagine pe care o privesc acum, o zi pe care am trait-o si o voce atat de sfasietoare ma fac insa mai fericita ca oricand....e randul lui Isis...

Un soare mai insolent ca de obicei ii trezi apele verzi ale ochilor lui Isis. Copiii radeau deja galagiosi prin Cismigiu. Era aproape 10. Isis isi scutura buclele castanii aurite de raze si se intinse. Nu stia de ce se simte parca rupta de corp. Ii lipsea un colt de ratiune, o farama de inima. Ceva...ce nu intelegea. Mp3 player-ul statea aruncat langa perna...isi consumase toata bateria. Se ridica din pat cu o dorinta nestavilita de a dansa...facu cativa pasi pe podea, purtata de un impuls interior. I se parea ca aerul o ridica, o mangaie, exact ca bratele unui barbat indragostit. Deodata un gand ii cuprinse constiinta ca intr-o menghina...trebuia sa ia parte la Balul Orhideelor. Era convinsa...desi pana mai ieri ura chiar si ideea, dar mai ales "tinuta obligatorie"...Isi acoperi sclipirea din ochi cu plapuma pleoapelor. Se visa intr-o incapere imensa...lunga, decorata straniu...si valsa alaturi de un El...un El diferit, pe care nu l-ar fi putut defini in vreun fel...ii vedea doar trasaturile delicate, acoperite de o ceata albastra, ca un fum...mai ales zambetul amar, retinut, de parca o mare suferinta il impiedica sa fie fericit. Reveni cu picioarele pe pamant. Se duse la dulap, calcand mai usor decat o caprioara. Deschise usile, iar expresia de implinire pe care i-o adusese reveria de mai inainte fu inlocuita de o puternica dezamagire.."Si rochie de unde?"...nu avusese vreodata in garderoba sa vreo rochie, cu atat mai putin una rosie.."Merg la bal, asta e clar...trebuie sa-mi cumpar o rochie....cred ca mama va fi incantata..."...In continuare avea o gaura, o lipsa in suflet...de parca ceva se intamplase cat dormise ea..."Dar chiar, cat am putut sa dorm...". Se duse in camera de zi, sperand s-o gaseasca pe mama ei acolo. Plecase deja la serviciu. Pe masa trona o farfurie cu sandvisuri, o cana cu cafea si un bilet scris pe o coala de A4...
"Mama avea chef de scris azi..". Rase in sinea ei..."Ia sa vedem...poate ma lamureste si pe mine..". Citi biletul pe nerasuflate..."Scumpo, sper sa te trezesti singura. Nu uita ca azi ai cursuri de la 12. Mananca ceva, cred ca ai lipsa de calciu. Ai lesinat acum doua zile si de atunci ai dormit incontinuu. M-ai speriat, asa ca l-am sunat pe doctorul Eliescu. Noroc cu el, ca m-a mai linistit. Ti-a dat niste pastile...le ai pe dulapior. Te rog sa le iei. Ai grija de tine! Si nu uita de Pati. A sunat sa ma intrebe daca mai mergeti la cumparaturi..Te iubesc, draga mea!"
"Doua zile?????Sunt chiar culmea...o lenesa...aoleo, am cursuri si inca nu m-am pregatit...". Manca doua sandvisuri cu viteza luminii, bau si cafeaua, apoi fugi la dus. Apa calda o relaxa instantaneu..Stropii ii incretira si mai rau parul. Imbratisa perdeaua de apa. "Se pare ca ma duc la cumparaturi cu Pati...ea e asa nehotarata...eu o sa gasesc rochia repede...ceva rosu...mare lucru". In minte ii staruia imaginea Lui, zambetul trist si neprefacut pe care il zarise prin ceata..cine o fi? Stranse robinetul si se inveli in prosop. Apoi intra in camera. Soarele continua sa isi trimita razele, desi iarna era inca aici. "24 februarie...ce ciudat...data asta ma atrage atat de tare.."
Isis isi privi ochii in oglinda...verdele i se modifica in functie de lumina...doar scanteile din ochi ramaneau la fel...jucause si pline de spirit. "Am innebunit complet....rochie rosie, bal...Dar e atat de obsedanta dorinta asta". Isi impreuna mainile si o lacrima i se scurse pe obraz. "Tata..el sigur voia asta....". Se lasa apoi purtata din nou de aer....

Sub ramurile unui copac se odihneste inima mea...langa, sta un inger, prabusit si biciuit de vant. L-am crezut din prima clipa...doar pentru ca in vocea lui gasesc angelic si demonic deopotriva...Povestea continua, enigma se adanceste...iar sondajul urmator se refera la ce cantec va caracterizeaza mai mult...multumesc pentru ca ma iubiti...

2 comentarii:

  1. Mmmmmmm...!!!!No comment!!!!Cred ca imaginatia mea complica mai mult lucrurile, asa ca incerc sa nu mai fac presupuneri!!! :D ....waiting for another one........!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si noi te iubim!!!!!!!!!!!!dap..cum presupuneam, nici bucuresteanca nu m-a dezamagit!astept cu nerabdare ce urmeaza! si urmeaza preferatul meu;), abia astept!!!pooopici luv u!

    RăspundețiȘtergere